وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نزدیک شاهد هوشمندسازی کل شبکه برق کشور خواهیم بود.




به گزارش اقتصادرسا؛ عباس علی‌آبادی با حضور در مراسم رونمایی از نخستین مرکز مطالعات، طراحی و مدیریت پروژه در شبکه برق و مرکز هوشمندسازی طرح‌های جامع و همچنین رونمایی از سند اطلس تاب آوری شبکه توزیع برق کلانشهر تهران که به همت متخصصان و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به بهره برداری رسیده است با بیان اینکه علی‌رغم شرایط خاص حال حاضر کشور، اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت برق کشور متوقف نشده است، بهره‌برداری از این مراکز را گامی ارزنده در جهت هوشمندسازی شبکه برق و بهبود ارائه خدمات به مشترکان برق به ویژه در پایتخت دانست و با قدردانی از حضور پررنگ زنان در بخش‌های مدیریتی، نظارتی و راهبری و تاکید بر استقبال مجموعه وزارت نیرو از حضور زنان در عرصه‌های مهم مدیریتی همزمان با تحقق موثر نقش آنان در نظام خانواده، با توجه به شرایط حال حاضر، وظیفه صنعت برق را خدمت هرچه بهتر به هموطنان دانست و با بیان این که امروز کارکنان خدوم این صنعت در سراسر کشور به شایسته‌ترین شکل در حال ارائه خدمات به هموطنان خود هستند از تلاش‌های همکاران خود در تمامی بخش‌های صنعت برق در سراسر کشور قدردانی کرد.

وی افزود: اقدامات انجام شده در صنعت برق کشور از جهات بسیاری برتر از دستاورد‌های کشور‌های منطقه بوده و با دستاورد‌های حاصل در حوزه هوشمندسازی در نظر داریم به زودی از مرز نصب ۱۰ میلیون کنتور هوشمند در سطح کشور عبور کنیم.

وزیر نیرو بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با تلاش همکارانمان در آینده شاهد هوشمندسازی کل شبکه برق کشور خواهیم بود.